strongenough

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

My heart is confusing me...

Av That Girl - 28 april 2013 15:18

Jag har haft den knäppaste helgen ever. På ett sätt var det ganska kul men önskar jag kunde glömma saker. Jag har inte gjort något dumt men jaa nog om det. Iaf så är jag enormt förvirrad. Jag har ingen aning om vad jag vill. Det är såhär, jag har gillat en pojke ganska länge (kommer kalla han A.) Fast han har haft tjej så jag försökte strunta i han. Och såklart glömde jag han, föll för en annan (kommer kalla han B). Vi skrev med varann, pratade, var med varann och myste med varann osv osv. Och igår var jag med B och vi satt och pratade, sedan började vi mysa och sen kystes vi osv.. Jag for hem och fick då ett sms av B där han skrev att han gillade mig och jag fylldes av lycka. På kvällen var jag med B och hans kompis. Jag fick ett sms av A och blev ganska förvånad för på helger brukar vi inte smsa för han brukar vara med min tjej. Men jag struntade i att svara för jag var ju med B. Men sen då jag hade kommit hem svarade jag A och frågade varför han skrev och fick svaret att han och hans tjej typ hade gjort slut. Och juste jag glömde berätta att A har sktivit med mig i veckan och sagt att han gillar mig och sånt men jag har typ inte orkat svara för jag ville inte falla för han igen för han har bara förstört och sårat mig. Och nu vet jag inte vad jag vill. Jag har kännt B sen jag var 12 och vi har tidigare varit tilsammans fast jag gjorde slut efter en månad, och A har  jag kännt sen mitten av 7an då vi blev tilsammans men han gjorde slut efter 4 månader och blev tilsammans med en annan en vecka efter. A har fått mig glad och så men sen har han sårat mig och gjort det gång på gång. Han har sagt att jag borde dö en gång och sagt att han hatar mig och aldrig mer vill se mig och dagen efter skrivit till mig och frågat varför jag är sur. Och jag har förlåtit han varje gång. B har aldrig gjort så eller kallat mig fula ord, han har varit min bästis sen första gången vi träffades. Jag har aldrig riktigt sluta gilla B, man kan väll säga att jag har varit kär i han sen första ögonkastet. Men idag skrev han att han var osäker på om han gillade mig och så, så jag blev som lite sårad. Jag vet inte om jag ska kämpa för B för jag gillar verkligen han eller om jag ska ge A en chans till för jag har ju kämpat för att få tillbaka han typ ett år och det känns som lite tråkigt för jag har kastat bort så mycke tid på A. Jag är osäker på om jag någon gång kommer bli tilsammans med B och jag kan väll säga att jag älskar han. Men eftersom jag kanske inte kan få B så tänker jag att jag kan få A. Men jag vill verkligen göra allt så att det blir jag och B men om det inte blir vi vill jag ge A en chans men om jag försöker på B kommer A säkert hinna bli tilsammans med någon annan och B kommer nobba mig och jag kommer stå helt vilsen och sårad. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra fast ska försöka glömma det här idag och fara ut med moppen och övningsköra så att pappa låter mig köra själv. Vi får väll se hur det går med att låta bli att tänka på allt.   Men jaa nu ska jag gå och äta en kaka så ja det var allt för tillfället. 

// That Girl!

 
 
Ingen bild

anonym

29 april 2013 16:49

Jag tror ''B'' har utnyttjat dig!, det finns sådana svin!

That Girl

29 april 2013 17:19

Ja jag vet, känner mig dum att jag inte förstod det! :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 9 november 2013 10:28

kommer blogga på min andra blogg nu så ni bara vet   www.thisismylifeasmesandra.bloggplatsen.se ...

Av That Girl - 28 juni 2013 11:54

Ojjdå, har glömt bort att blojja... Igen.. Jaja jag ska försöka bli bättre nu.   Det har som ändå inte hänt mycket men samtidigt har det hänt ganska mycket.. Låter lite konstigt men jaa, jag vet inte det är ganska kompliserat.   Jag har så my...

Av That Girl - 2 juni 2013 12:14


Började tänka på min vackra ängel idag. Den finaste pojken uppe bland molnen. Jag saknar han så enormt mycket. Inte en enda dag går utan att han passerar mina tankar. Jag kan fortfarande inte tro på vad som hänt. Jag vill inte tro på det. Att han är ...

Av That Girl - 1 juni 2013 10:54


Ojj.. Har inte skrivit på länge märkte jag. Men jag ska försöka skriva varje dag nu.    Men ja, det har hänt enormt mycket sen sist jag skrev. Har insett vilka svin både A och B är. Dom är helt raderade från mitt liv för en gångs skull. Och aldri...

Av That Girl - 4 maj 2013 22:00

Jag berättade för min vän (kommer kalla hon för Z) om B och hon har typ gått runt och sagt det till alla och massa annat som inte är sant. Ja, så nu har jag massa rykten efter mig. Och det var därför B var sur på mig. Och eftersom massa rykten sprids...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år. Går 8an i en enormt jobbig klass. Sån tur har jag mina vänner vid min sida som hjälper mig genom livet. Livet är inte alltid lätt men jag kommer kämpa mig igenom med mina vänner vid mig sida!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards