strongenough

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us.

Av That Girl - 3 maj 2013 09:11

Fan också... Ännu en gång vat jag med B. Vi var ute och körde moppe ett tag sen frågade han om jag visste någon stans man kunde köra till. Han kom på ett ställe och vi körde dit. Det var en badplats i en liten by. På sommaren har dom ett cafê där men det öppnar inte föränn i sommar. Så det var ingen där. Vi parkerade moppen och satte oss på en flotte på strandkanten och pratade. Jag började frysa, sprang in till ett omklädningsrum och han följde efter. Vi satt och frös och blev ganska tysta ett tag. Ja, det slutade inte som väntat. Vi skulle bara prata men det ledde till mer. Ja ni fattar vad jag menar.... Jag vet inte hur jag tänkte om jag nu tänkte... Ska försöka glömma och gå vidare. Hmm jag har gjort mitt liv så kompliserat igen! Fast nu ska jag iaf jobba med engelska tror jag.    


// That Girl  


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 9 november 2013 10:28

kommer blogga på min andra blogg nu så ni bara vet   www.thisismylifeasmesandra.bloggplatsen.se ...

Av That Girl - 28 juni 2013 11:54

Ojjdå, har glömt bort att blojja... Igen.. Jaja jag ska försöka bli bättre nu.   Det har som ändå inte hänt mycket men samtidigt har det hänt ganska mycket.. Låter lite konstigt men jaa, jag vet inte det är ganska kompliserat.   Jag har så my...

Av That Girl - 2 juni 2013 12:14


Började tänka på min vackra ängel idag. Den finaste pojken uppe bland molnen. Jag saknar han så enormt mycket. Inte en enda dag går utan att han passerar mina tankar. Jag kan fortfarande inte tro på vad som hänt. Jag vill inte tro på det. Att han är ...

Av That Girl - 1 juni 2013 10:54


Ojj.. Har inte skrivit på länge märkte jag. Men jag ska försöka skriva varje dag nu.    Men ja, det har hänt enormt mycket sen sist jag skrev. Har insett vilka svin både A och B är. Dom är helt raderade från mitt liv för en gångs skull. Och aldri...

Av That Girl - 4 maj 2013 22:00

Jag berättade för min vän (kommer kalla hon för Z) om B och hon har typ gått runt och sagt det till alla och massa annat som inte är sant. Ja, så nu har jag massa rykten efter mig. Och det var därför B var sur på mig. Och eftersom massa rykten sprids...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år. Går 8an i en enormt jobbig klass. Sån tur har jag mina vänner vid min sida som hjälper mig genom livet. Livet är inte alltid lätt men jag kommer kämpa mig igenom med mina vänner vid mig sida!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards