strongenough

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Dear haters, since your talking behind my back, feel free to kiss my ass.

Av That Girl - 4 maj 2013 22:00

Jag berättade för min vän (kommer kalla hon för Z) om B och hon har typ gått runt och sagt det till alla och massa annat som inte är sant. Ja, så nu har jag massa rykten efter mig. Och det var därför B var sur på mig. Och eftersom massa rykten sprids om oss hela tiden har han sagt att vi inte längre kan umgås för han vill inte att det ska vara massa rykten om han. Jag är så jävla less på Z, hon kan ju aldrig hålla tyst. Fy fan, jag går ju inte omkring och säger allt hon säger och sprider massa rykten. Det är så jävla falskt... Jag går inte omkring och sprider massa rykten om henne och säger allt som hon berättar. Och B sa bara att hon är omogen och dum i huvudet, och vet ni vad jag håller med. Hon förstörde halva mitt liv och min relation till B. Hon är död i mina ögon och betyder inget för mig längre.. Jag vill aldrig mer se henne aldrig prata med henne igen.


Det finns inget positivt som hänt idag, det har bara varit en skitvdag. Jag kommer inte somna med ett leende på mina läppar men jag hoppas att om Z somnar så vaknar med tårar rinnande ner från hennes kinder och inser att hon inte har någon kvar, att alla hon känner snackar skit om henne bakom hennes rygg, att alla ser henne som en äcklig hora, att jag var hennes enda vän och den enda som brydde sig om henne.  


// That girl!   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 9 november 2013 10:28

kommer blogga på min andra blogg nu så ni bara vet   www.thisismylifeasmesandra.bloggplatsen.se ...

Av That Girl - 28 juni 2013 11:54

Ojjdå, har glömt bort att blojja... Igen.. Jaja jag ska försöka bli bättre nu.   Det har som ändå inte hänt mycket men samtidigt har det hänt ganska mycket.. Låter lite konstigt men jaa, jag vet inte det är ganska kompliserat.   Jag har så my...

Av That Girl - 2 juni 2013 12:14


Började tänka på min vackra ängel idag. Den finaste pojken uppe bland molnen. Jag saknar han så enormt mycket. Inte en enda dag går utan att han passerar mina tankar. Jag kan fortfarande inte tro på vad som hänt. Jag vill inte tro på det. Att han är ...

Av That Girl - 1 juni 2013 10:54


Ojj.. Har inte skrivit på länge märkte jag. Men jag ska försöka skriva varje dag nu.    Men ja, det har hänt enormt mycket sen sist jag skrev. Har insett vilka svin både A och B är. Dom är helt raderade från mitt liv för en gångs skull. Och aldri...

Av That Girl - 3 maj 2013 17:36

Jag sitter och funderar på vad jag vill. Jag har ingen aning om vad jag vill just nu. B verkar vara sur på mig typ men jag vet inte varför.. Jag har inte pratat med han sen igår jag har bara sett han på skolan och smsat med han ett tag. Fast jag tror...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år. Går 8an i en enormt jobbig klass. Sån tur har jag mina vänner vid min sida som hjälper mig genom livet. Livet är inte alltid lätt men jag kommer kämpa mig igenom med mina vänner vid mig sida!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards