strongenough

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.

Av That Girl - 3 maj 2013 17:36

Jag sitter och funderar på vad jag vill. Jag har ingen aning om vad jag vill just nu. B verkar vara sur på mig typ men jag vet inte varför.. Jag har inte pratat med han sen igår jag har bara sett han på skolan och smsat med han ett tag. Fast jag tror jag skiter i han snart. Varför ska jag försöka som fan då han ena dagen gillar mig och dagen efter är han sur typ... Nä nog om det...  


Iaf fick jag ett C på historia läxan som jag gjorde förra fredagen så det är ju positivt. Sen på SO provet jag gjorde igår fick jag 10 av 14 rätt och det är ju hyfsat bra. Ja, det har varit en lungn skoldag. Jag har ju bara haft tre lektioner idag så det kanske inte är så konstigt att det har varit så lätt. Och jag har fått min examens klänning eller vad men nu säger idag. Lägger nog upp en bild på den sen.  


Jag ska nog fara ut ikväll och vara med Jenni. Fast ja vi får väll se om jag orkar... Annars kanske jag ska ta moppen och köra nån stans och bara sitta och ta det lungt. Behöver lite tid för mig själv då jag bara kan sitta och tänka. Fast först måste jag ju kolla om jag har bensin så klart! Får väll se vad som händer ikväll.   


// That Girl 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 9 november 2013 10:28

kommer blogga på min andra blogg nu så ni bara vet   www.thisismylifeasmesandra.bloggplatsen.se ...

Av That Girl - 28 juni 2013 11:54

Ojjdå, har glömt bort att blojja... Igen.. Jaja jag ska försöka bli bättre nu.   Det har som ändå inte hänt mycket men samtidigt har det hänt ganska mycket.. Låter lite konstigt men jaa, jag vet inte det är ganska kompliserat.   Jag har så my...

Av That Girl - 2 juni 2013 12:14


Började tänka på min vackra ängel idag. Den finaste pojken uppe bland molnen. Jag saknar han så enormt mycket. Inte en enda dag går utan att han passerar mina tankar. Jag kan fortfarande inte tro på vad som hänt. Jag vill inte tro på det. Att han är ...

Av That Girl - 1 juni 2013 10:54


Ojj.. Har inte skrivit på länge märkte jag. Men jag ska försöka skriva varje dag nu.    Men ja, det har hänt enormt mycket sen sist jag skrev. Har insett vilka svin både A och B är. Dom är helt raderade från mitt liv för en gångs skull. Och aldri...

Av That Girl - 4 maj 2013 22:00

Jag berättade för min vän (kommer kalla hon för Z) om B och hon har typ gått runt och sagt det till alla och massa annat som inte är sant. Ja, så nu har jag massa rykten efter mig. Och det var därför B var sur på mig. Och eftersom massa rykten sprids...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år. Går 8an i en enormt jobbig klass. Sån tur har jag mina vänner vid min sida som hjälper mig genom livet. Livet är inte alltid lätt men jag kommer kämpa mig igenom med mina vänner vid mig sida!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards